Bij IMW maak je het verschil
Jij wil het verschil maken en écht iets betekenen voor de ander. Het liefst doe je dat natuurlijk in een uitdagende werkomgeving met voldoende afwisseling, leuke collega’s en groeimogelijkheden. Een plek waar iedereen zich thuis kan voelen. Dat kan bij IMW Regio Tilburg.
Werken bij IMW is allesbehalve saai. Wij bieden een collegiale werkomgeving, met veel ruimte voor zelfstandigheid, persoonlijke ontwikkeling, flexibiliteit en kansen om door te groeien, binnen een informele werksfeer. Zelf je koers bepalen: dát vinden wij belangrijk voor medewerker én klant. Samen zorgen we ervoor dat iedereen de kans krijgt om mee te doen in de maatschappij. Dat is het verschil dat jij kan maken.
Kenniscentrum IMW
Als IMW zorgen we voor de inzet, op peil houden en het borgen van het vakmanschap van onze medewerkers in diverse wijk- en dorpsteams. Hierdoor kunnen ze hun expertise in zetten in de samenwerkingsverbanden. Vanuit ons kenniscentrum borgen we de kwaliteit, scholing en innovatie op het gebied van maatschappelijk werk en trainingen. Tegelijkertijd kijken we ook naar buiten; Naar nieuwe sectoren en nieuwe klanten. We spelen in op vragen uit de markt en vertalen dit naar nieuwe producten en opdrachten.
Het sociaal domein is volop in beweging en landelijke ontwikkelingen vragen om innovatie. We experimenteren met nieuwe werkvormen, ontwikkelen nieuwe (collectieve) producten. We zijn op zoek naar nieuwe markten om onze expertise in te zetten. Daarvoor zoeken we een sociaal ondernemer die een brug slaat tussen de behoeftes in het veld en de kennis die wij in huis hebben.
Wat je gaat doen als sociaal ondernemer:
Als sociaal ondernemer heb je een interne en externe rol. Je begeleidt projecten en de ontwikkeling van nieuwe producten. Hierbij kun je denken aan het ontzorgen van bedrijven door hun medewerkers te begeleiden bij financiële of psychosociale vraagstukken. Je inventariseert de behoeftes en initieert oplossingen die daarbij aansluiten.
Jij zet jouw commerciële blik in om nieuwe partnerschappen en geldstromen te verkennen voor IMW. Daarmee werk je actief aan een grotere en gevarieerdere afzetmarkt voor onze expertise. Je zet je communicatieve vaardigheden in om ons netwerk te vergroten en acquisitie te plegen namens IMW. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het schrijven van subsidieaanvragen en aanbestedingstrajecten. Jij bent de aanjager, maar je doet het natuurlijk niet alleen. Je werkt samen met je collega’s van het kenniscentrum en de diverse projectteams.
Over jou:
- Je bent een echte netwerker, een bruggenbouwer.
- Je hebt een zakelijke inslag, commerciële blik.
- Je bent een echte selfstarter, neemt initiatief, pioniert, vernieuwt.
- Je hebt brede ervaring in project- of programmamanagement.
- Je hebt ruime ervaring in het aanvragen van fondsen en subsidies.
- Je hebt commercieel inzicht en maatschappelijk engagement.
- Als persoon ben je warm en open en gericht op het opbouwen van sterke relaties. Tegelijkertijd ben je zakelijk en verlies je organisatie belangen en doelen niet uit het oog.
- Je bent een sterke persoonlijkheid met een flinke dosis humor en een kartrekkersmentaliteit.
- Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
- Je bent positief ingesteld en kunt goed schakelen bij het onderhouden van contacten met verschillende in- en externe samenwerkingspartners.
- HBO werk- en denkniveau.
Dit bieden we jou:
- Een prettige werksfeer waarin zorg voor elkaar en humor vanzelfsprekend zijn.
- Een contract voor de duur van 1 jaar, dat bij goed functioneren wordt omgezet naar onbepaalde tijd.
- De functie is ingeschaald in schaal 10 van de CAO Sociaal werk met een maximum van € 6107,- (op basis van 36 uur).
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een individueel keuzebudget, loopbaanbudget voor scholing en flexibele werktijden.
- De mogelijkheid en faciliteiten om (deels) vanuit huis te werken.
Waar wacht je nog op?
Enthousiast? Stuur dan uiterlijk 12 januari je sollicitatie in via het sollicitatieformulier op onze website! De gesprekken vinden plaats op vrijdag 24 januari.
Heb je nog vragen? Bel, mail of app dan met Levi Meulensteen, algemeen manager, IMW Regio Tilburg. Levi is bereikbaar via 06-38695725 en l.meulensteen@imwregiotilburg.nl
Kijk voor meer informatie over IMW op www.imwregiotilburg.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteren
* Verplicht invullen